נחשף: הרופאים הנוטשים תכננו לעבור ל"שערי צדק"

    דוד פיינגולד No Comments on נחשף: הרופאים הנוטשים תכננו לעבור ל"שערי צדק"

    סערת הרופאים הנוטשים ב'הדסה' • מתברר: הרופאים תכננו את העזיבה • פרופ' רוטשטיין: "קורא להם גם בבוקר הזה – חזרו; הילדים החולים – חסרי ישע והצורך לטפל בהם חשוב מהכל; פרופ' וינטרוב לא רצה מלכתחילה לשוחח אתי"

    בית החולים הדסה עין כרם צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר נחשף ב'ידיעות אחרונות' כי בתכתובות מייל עולה כי הפרופסור מיכאל ויינטראוב, מנהל המחלקה המפוטר מ'הדסה', תכנן יחד עם רופאים נוספים את העזיבה ואף ניהלו מגעים עם הנהלת בית החולים "שערי צדק" על מנת להעתיק את המחלקה לשם.

    על רקע הפרסומים אומר מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב בראיון במהדורת הבוקר למוטי לביא כי "למרות הדברים, הם עדיין קוראים לרופאים לחזור ולעבוד במחלקה האונקולוגית לילדים ב'הדסה' עין כרם".

    כזכור הבוקר פרסם המרכז הרפואי "שערי צדק" מכתב בו נאמר כי לא מתקיימים מגעים להקמת מחלקה שכזו וכי מנכ"ל בית החולים, פרופ' יונתן הלוי, סבור כי "האחראים צריכים לקחת על עצמם את האחריות ולסיים את המשבר".

    פרופ' זאב רוטשטיין אמר הבוקר בגל"צ: "הרופאים רצו להגשים רעיון שהועתק מארה"ב להעביר מחלקה שלמה. מה אני יודע היום מזעזע אותי. לא ידעתי את הדברים האלה קודם. לא ידעתי שהם תכננו זאת. מדובר בילדים חסרי ישע".

    עוד אמר: "אני קורא באופן אישי לרופאים למירה לכץ ליאיר ולשאר הרופאים חבר'ה די מספיק. תחזרו חזרה. הילדים זקוקים לכם ללא כל ספק. אם אני הייתי מיקי היום הייתי דופק בדלת של רוטשטטין והייתי מדבר אתו. לדבר אתי היה עושה טוב לשנינו. ניסיתי לדבר אתו יותר מפעם אחת הוא לא הסכים לדבר אתי רצה עורכי דין"

    "אני נשלחתי להבריא את הדסה כולל את האונקולוגיה. קורא לרופאים תחזרו הביתה. אני קודם כל קורא להם לחזור. תנאים זה שולי. לא חיפשנו לא אני ואולי לא להם לשפר את הכנסותיהם ואת מעמדם האקדמי. קודם כל צריך לטפל החולים. יש עשרות רופאים" אמר.



    0 תגובות